Napęd VFD serii AC310 używany w garażu stereo w Tianjin w Chinach
Wstęp
- Wstęp
- Produkty powiązane
- Powiązane rozwiązania
- Inne powiązane sprawy
- Dodatkowe informacje
- Skontaktuj się z nami
W dzisiejszych czasach, wraz z ciągłym rozwojem społeczeństwa, coraz więcej prywatnych samochodów trafia do zwykłych rodzin, a problem braku miejsc do parkowania pojazdów jest efektem późniejszego rozwoju społeczeństwa, gospodarki i transportu miasta pewnym stopniu. Garaż stereo to system urządzeń mechanicznych lub mechanicznych, który może być używany do przechowywania i przechowywania pojazdów w największej ilości. Jest to skuteczne narzędzie dla profesjonalnych firm zarządzających parkingami, umożliwiające zwiększenie liczby miejsc parkingowych, zwiększenie przychodów i dochodów z opłat parkingowych. W porównaniu z garażami podziemnymi może skuteczniej zapewnić bezpieczeństwo ludzi i pojazdów. Jeśli w garażu przebywają ludzie lub w miejscu, w którym nie wolno parkować samochodu, całe elektronicznie sterowane urządzenie nie będzie działać. Należy powiedzieć, że garaż mechaniczny mógłby osiągnąć dokładne oddzielenie ludzi i pojazdów od zarządzania. Zastosowanie magazynu mechanicznego w garażu podziemnym może również wyeliminować urządzenia grzewcze i wentylacyjne. Dlatego pobór prądu podczas pracy jest znacznie niższy niż w garażach podziemnych zarządzanych przez pracowników. Dlatego też korzystanie z garaży trójwymiarowych staje się w oczach opinii publicznej coraz bardziej popularne i zwraca na nie coraz większą uwagę.
Trójwymiarowy system garażowy
Pionowy trójwymiarowy garaż
Wśród różnych typów garaży stereo, garaż stereo z obiegiem pionowym jest powszechnie mile widziany przez klientów ze względu na swoje wyjątkowe zalety. Charakterystyka całej maszyny to:
1. Oszczędność terenu: na powierzchni 58 metrów kwadratowych zbudowano duży, mechaniczny garaż o ruchu pionowym, który można podzielić na 12 miejsc parkingowych, 16 miejsc parkingowych, a nawet 34 miejsca parkingowe dla samochodów osobowych lub 24 dla vanów.
2 . Wygoda: użyj sterownika PLC do sterowania automatycznym manewrowaniem, a dostęp do samochodu i jego odzyskanie można uzyskać jednym naciśnięciem klawisza.
3. Szybki: krótki czas manewrowania i szybki odbiór.
4. ;Elastyczny: można go zainstalować na ziemi, na ziemi lub w części pod ziemią, niezależnie lub przymocować do budynku i można go łączyć z wieloma jednostkami.
5. Oszczędność: pozwala zaoszczędzić dużo miejsca kosztów zakupu, co sprzyja rozsądnemu planowaniu i optymalizacji projektu.
6. Oszczędność energii: generalnie nie jest wymagana wymuszona wentylacja, nie ma oświetlenia wielkopowierzchniowego, a zużycie energii wynosi tylko 35% normalnego garaż podziemny.
Rola przetwornicy częstotliwości w garażu stereo
W trójwymiarowym systemie garażowym z obiegiem pionowym zastosowanie sterowników PLC i przetwornic częstotliwości odgrywa ważną rolę sterującą. Sterownik PLC steruje odpowiednimi zaciskami i kanałami falownika oraz steruje częstotliwością, przełącznikami poleceń i innymi sygnałami, a następnie realizuje kontrolę zmiennej prędkości obrotowej silnika do przodu i do tyłu za pośrednictwem falownika. Dzięki temu całkowicie stereofoniczny garaż można obracać do przodu i do tyłu oraz szybko i efektywnie realizować funkcje przechowywania i wyjmowania pojazdu. Schemat jego działania pokazano poniżej:
Schemat trójwymiarowego garażu o ruchu pionowym z 12 miejscami parkingowymi
Zalety falownika serii VEICHI AC310 w garażu stereo
W wyżej wymienionym zestawie systemów nasze falowniki serii AC310 charakteryzują się dobrą wydajnością.
Wyżej wymienione szesnaście miejsc parkingowych, trójwymiarowy garaż z obiegiem pionowym na jedno życzenie klienta, symulujący ciężkie przedmioty o masie 1,6 T, 1,8 T, 2,0 T umieszczone na każdym miejscu parkingowym, przy użyciu silników NORD, klient musi pracować z niską prędkością , a następnie kontroluj wysoką prędkość poprzez działanie PLC i na koniec automatycznie kontroluj pracę z niską prędkością, niezależnie od ruchu w górę i w dół.
Przetwornica częstotliwości, którą klient po raz pierwszy zdecydował się zastosować na miejscu, personelowi pomocy technicznej nie udało się uruchomić pod największym obciążeniem po jednym dniu debugowania na miejscu, a prąd rozruchowy był zbyt duży. W tym przypadku klient decyduje się na użycie naszego falownika serii AC310, reguluje i wykorzystuje na miejscu falownik o mocy 37 kW.
Zastosowanie przetwornicy częstotliwości serii AC310 w garażu stereo
Nasze produkty z serii AC310 korzystają ze sterowania VF w terenie. Przy najcięższym obciążeniu 1,6 T i 1,8 T sterowanie uruchamianiem i zatrzymywaniem może być stabilne i normalnie uruchamiane i zatrzymywane. Szybkość reakcji jest szybka i realizowany jest płynny i stabilny cykl podnoszenia i opuszczania garażu. Efekt jest dobry.
W porównaniu z innymi produktami z inwerterami, powodem, dla którego nasz napęd VFD z napędem AC serii AC310 może być stabilnie i skutecznie używany w trójwymiarowym garażu, jest to, że falowniki serii AC310 mają następujące zalety:
1. Rozruch jest płynny, a moment rozruchowy duży. Gdy nie ma sterowania wektorowego PG, 0,5 Hz może osiągnąć 150% znamionowego momentu obrotowego, a przy wysokiej wydajności wektora PG może osiągnąć 200% momentu obrotowego. Może zagwarantować niską częstotliwość i duży moment obrotowy.
2. Wiodący międzynarodowy algorytm samouczenia się silnika zapewnia precyzyjny i dobry efekt wyjściowy momentu obrotowego w automatycznej regulacji zwiększania momentu obrotowego.
3. Falownik jest wyposażony w doskonałą ochronę przed przeciążeniem falownika, przetężeniem, zbyt niskim napięciem, utratą fazy, przeciążeniem silnika i innymi awariami, aby zapewnić wszechstronne bezpieczeństwo trójwymiarowego garażu od wewnątrz na zewnątrz podczas podnoszenia i w dół.
4. Inwertery serii AC310 są łatwe w użyciu i mogą skutecznie i stabilnie sterować pracą w górę i w dół trójwymiarowego garażu bez wielu parametrów regulacji i mają duże możliwości dostosowania do różnych środowiskach.
5. Kompleksowy system komunikacji, obejmujący komunikację 485, komunikację CAN, komunikację DP itp., może realizować monitorowanie systemu garażowego stereo poprzez wejście do uziemienia i zdalne przełączanie, co jest bardziej elastyczne i wygodne.
6. Wygląd struktury napędu VFD serii AC310 to konstrukcja typu książkowego, która zapewnia redukcję przestrzeni i objętości po zainstalowaniu maszyny AC310 w systemie oraz gwarantuje dobry efekt rozpraszania ciepła w stanie uruchomionym.
Powiązane ustawienia parametrów
Ustawienia danych w falowniku serii AC310 są następujące:
Podsumowanie
Schemat sterowania VFD napędu AC serii VEICHI AC310 ma oczywiste zalety w zastosowaniu systemu garażu stereo, który może niezawodnie i stabilnie zapewnić cyrkulację garażu stereo w górę i w dół oraz działać płynnie. Opierając się na wartościach skupienia się na kliencie i ciągłego rozwoju, VEICHI nieustannie wprowadza innowacje i czyni postęp, dotrzymując kroku czasom i stale dostarczając klientom najlepsze rozwiązania w zakresie napędu elektrycznego. W przyszłości VEICHI będzie podążać naprzód ramię w ramię z Tobą.
Parametr | Nazwa | Ustaw wartość | Uwagi |
F00.19 | Inicjalizacja parametrów | 1 | 1:reset |
F05.00-F05.06 | Grupa parametrów znamionowych silnika | Wprowadź zgodnie z tabliczką znamionową silnika | |
F05.20 | Samostrojenie silnika | 2 | 2:Statyczne samouczenie się |
F00.00 | Metoda sterowania silnikiem | 0 | 0: Sterowanie VF |
F00.02 | Uruchom kanał poleceń | 1 | 1: Sterowanie terminalem |
F00.03 | Częstotliwość podana kanałowi źródłowemu A | 0 | 0: Podano numer klawiatury |
F00.08 | Częstotliwość ustawiania numeru klawiatury | 25,00 Hz | |
F00.09 | Maksymalna częstotliwość | 90,00 Hz | |
F00.11 | Górna częstotliwość graniczna | 90,00 Hz | |
F00.14 | czas przyspieszania | 1,5S | |
F00.15 | czas hamowania | 0,1S | |
F02.00 | Polecenie terminala X1 | 1 | Bieg do przodu |
F02.01 | Polecenie terminala X2 | 2 | Działanie odwrotne |
F02.02 | Polecenie terminala X3 | 8 | Resetowanie błędów |
F02.03 | Polecenie terminala X4 | 16 | Terminal wielobiegowy 1 |
F02.44 | Wyjście przekaźnika 1 | 1 | Praca inwertera |
F02.46 | Wyjście przekaźnika 2 | 4 | Alarm błędu |
F04.29 | Włącz działanie hamowania zużywającego energię | 1 | 1: Włącz hamowanie dynamiczne, wyłącz tłumienie przepięć |
F04.30 | Punkt hamowania dynamicznego | 700 V | Domyślnie 740V, rezystor hamowania jest podłączony do falownika PB, + zacisk |
F08.12 | Zwiększenie momentu obrotowego | 0:Automatyczne zwiększenie momentu obrotowego | Przed użyciem automatycznego zwiększania momentu obrotowego przeprowadź samouczenie się |
F12.00 | Wiele prędkości 1 | 70,00 Hz | Wysoka częstotliwość robocza |