Falownik serii AC310 doskonale napędza synchroniczny silnik reluktancyjny
Wprowadzenie do synchronicznego silnika reluktancyjnego
Synchroniczny silnik reluktancyjny, znany również jako „reaktywny silnik synchroniczny”, to silnik prądu przemiennego wykorzystujący zasilanie sinusoidalne i mający taką samą strukturę stojana jak konwencjonalny stojan silnika asynchronicznego. Konstrukcja wirnika jest wykonana wyłącznie ze specjalnej blachy ze stali krzemowej i nie zawiera magnesów trwałych ani uzwojeń wzbudzenia. Konstrukcja wirnika jest podzielona na dwa typy: wirnik do laminowania osiowego i wirnik do laminowania stemplowego zgodnie z różnymi technikami przetwarzania.
Wirnik do laminowania osiowego
Wirnik do laminowania dziurkującego
Zaleta synchronicznego silnika reluktancyjnego
Podsumowując: synchroniczny silnik reluktancyjny ma zalety prostej konstrukcji, solidności i trwałości, niskiego kosztu i wysokiej wydajności. Może poprawić wydajność silnika bez zwiększania jego kosztu i ma ogromny potencjał rozwoju w odpowiedzi na krajowe wezwanie do oszczędzania energii i redukcji emisji.
Konstrukcja wirnika silnika synchronicznego reluktancyjnego
Konstrukcja wirnika klatkowego silnika asynchronicznego
Schemat struktury wystającego wirnika maszyny synchronicznej
Inwertery serii VEICHI AC310 doskonale napędzają synchroniczne silniki reluktancyjne
W połączeniu z charakterystyką synchronicznych silników reluktancyjnych wykorzystujemy wiodące na świecie algorytmy do prowadzenia dogłębnych badań nad sterowaniem synchronicznych silników reluktancyjnych na najnowszych, wysokowydajnych platformach wektorowych. Pomyślne dane eksperymentalne z laboratorium i wysokie uznanie niechęci synchronicznej napędu AC310 przez klientów terminali wskazują, że firma VEICHI dokonała wielkiego przełomu.
Zaleta napędu z falownikiem serii AC310
Nasz falownik serii AC310 napędza synchroniczny silnik reluktancyjny z doskonałą wydajnością sterowania:
1. Reakcja momentu obrotowego w pętli otwartej <20 ms, dokładność przy stałej prędkości 0,2%;
2. Moment obrotowy niskiej częstotliwości jest duży, a znamionowy moment obrotowy 150–180% może być wyprowadzany przy częstotliwości 0,5 Hz;
3. Wysoka wydajność, wysoka stabilność, wysoka precyzja, technologia napędu silników synchronicznych reluktancyjnych, aby sprostać wiodącemu międzynarodowemu poziomowi;
Doskonałe tłumienie przetężeń
Doskonałe tłumienie nadciśnienia
Podsumowanie
Inwertery serii AC310 odniosły ogromny sukces w sterowaniu synchronicznymi silnikami reluktancyjnymi. Dzięki synchronicznym silnikom reluktancyjnym efektywność energetyczną można osiągnąć na poziomie IE4 i wyższym, co zostało w pełni docenione przez klientów z branży motoryzacyjnej. Napęd falowników serii Synaptic AC310 do synchronicznych silników reluktancyjnych nie tylko służy rozwojowi innowacji technologicznych, ale także spełnia misję „inteligentnej produkcji”, która niesie ewangelię postępu branży sterowania przemysłowego. W przyszłości VEICHI będzie z Tobą współpracować; teraz VEICHI będzie z Tobą, aby powitać karnawał podwójnej jedenastki!
Typ silnika | Konstrukcja wirnika | Zaleta synchronicznego silnika reluktancyjnego |
Synchroniczny silnik reluktancyjny | Blacha ze stali krzemowej | 1. Brak magnesów trwałych, koszt jest znacznie niższy niż w przypadku maszyny synchronicznej, a nawet niższy niż w przypadku maszyny asynchronicznej; 2. Brak magnesu trwałego, brak utraty magnetyzmu w wysokiej temperaturze, wirnik wykonany jest z blachy ze stali krzemowej, bez strat (asynchroniczna strata w górnym wirniku); 3. Synchroniczny silnik reluktancyjny jest silnikiem synchronicznym i nie występuje w nim poślizg. |
Silnik asynchroniczny | Uzwojenie klatki wiewiórki | |
Silnik synchroniczny | Magnesy trwałe |