Falownik serii AC310 doskonale napędza synchroniczny silnik reluktancyjny

Synchroniczne silniki reluktancyjne, zwane także „reaktywnymi silnikami synchronicznymi”, to silniki prądu przemiennego. Przyjmuje zasilanie sinusoidalne, a jego struktura stojana jest taka sama jak w przypadku tradycyjnego stojana silnika asynchronicznego. Konstrukcja wirnika jest wykonana wyłącznie ze specjalnej blachy ze stali krzemowej i nie zawiera magnesu trwałego ani uzwojenia wzbudzenia. Konstrukcja wirnika jest podzielona na dwa typy: wirnik do laminowania osiowego i wirnik do laminowan

Wprowadzenie do synchronicznego silnika reluktancyjnego

Synchroniczny silnik reluktancyjny, znany również jako „reaktywny silnik synchroniczny”, to silnik prądu przemiennego wykorzystujący zasilanie sinusoidalne i mający taką samą strukturę stojana jak konwencjonalny stojan silnika asynchronicznego. Konstrukcja wirnika jest wykonana wyłącznie ze specjalnej blachy ze stali krzemowej i nie zawiera magnesów trwałych ani uzwojeń wzbudzenia. Konstrukcja wirnika jest podzielona na dwa typy: wirnik do laminowania osiowego i wirnik do laminowania stemplowego zgodnie z różnymi technikami przetwarzania.

 Osiowy rotor laminujący

Wirnik do laminowania osiowego

Wirnik do laminowania dziurkującego

Wirnik do laminowania dziurkującego

Zaleta synchronicznego silnika reluktancyjnego

 

Podsumowując: synchroniczny silnik reluktancyjny ma zalety prostej konstrukcji, solidności i trwałości, niskiego kosztu i wysokiej wydajności. Może poprawić wydajność silnika bez zwiększania jego kosztu i ma ogromny potencjał rozwoju w odpowiedzi na krajowe wezwanie do oszczędzania energii i redukcji emisji. 

Konstrukcja wirnika silnika o synchronicznej reluktancji

Konstrukcja wirnika silnika synchronicznego reluktancyjnego

Struktura wirnika klatkowego silnika asynchronicznego

Konstrukcja wirnika klatkowego silnika asynchronicznego

Schemat struktury wystającego wirnika maszyny synchronicznej

Schemat struktury wystającego wirnika maszyny synchronicznej

Inwertery serii VEICHI AC310 doskonale napędzają synchroniczne silniki reluktancyjne

W połączeniu z charakterystyką synchronicznych silników reluktancyjnych wykorzystujemy wiodące na świecie algorytmy do prowadzenia dogłębnych badań nad sterowaniem synchronicznych silników reluktancyjnych na najnowszych, wysokowydajnych platformach wektorowych. Pomyślne dane eksperymentalne z laboratorium i wysokie uznanie niechęci synchronicznej napędu AC310 przez klientów terminali wskazują, że firma VEICHI dokonała wielkiego przełomu.

Zaleta napędu z falownikiem serii AC310

Nasz falownik serii AC310 napędza synchroniczny silnik reluktancyjny z doskonałą wydajnością sterowania:

1. Reakcja momentu obrotowego w pętli otwartej <20 ms, dokładność przy stałej prędkości 0,2%;
2. Moment obrotowy niskiej częstotliwości jest duży, a znamionowy moment obrotowy 150–180% może być wyprowadzany przy częstotliwości 0,5 Hz;
3. Wysoka wydajność, wysoka stabilność, wysoka precyzja, technologia napędu silników synchronicznych reluktancyjnych, aby sprostać wiodącemu międzynarodowemu poziomowi;

Doskonałe tłumienie przetężeń

Doskonałe tłumienie przetężeń

Doskonałe tłumienie nadciśnienia

Doskonałe tłumienie nadciśnienia

Podsumowanie

Inwertery serii AC310 odniosły ogromny sukces w sterowaniu synchronicznymi silnikami reluktancyjnymi. Dzięki synchronicznym silnikom reluktancyjnym efektywność energetyczną można osiągnąć na poziomie IE4 i wyższym, co zostało w pełni docenione przez klientów z branży motoryzacyjnej. Napęd falowników serii Synaptic AC310 do synchronicznych silników reluktancyjnych nie tylko służy rozwojowi innowacji technologicznych, ale także spełnia misję „inteligentnej produkcji”, która niesie ewangelię postępu branży sterowania przemysłowego. W przyszłości VEICHI będzie z Tobą współpracować; teraz VEICHI będzie z Tobą, aby powitać karnawał podwójnej jedenastki!

Typ silnika Konstrukcja wirnika Zaleta synchronicznego silnika reluktancyjnego
Synchroniczny silnik reluktancyjny Blacha ze stali krzemowej 1. Brak magnesów trwałych, koszt jest znacznie niższy niż w przypadku maszyny synchronicznej, a nawet niższy niż w przypadku maszyny asynchronicznej;
2. Brak magnesu trwałego, brak utraty magnetyzmu w wysokiej temperaturze, wirnik wykonany jest z blachy ze stali krzemowej, bez strat (asynchroniczna strata w górnym wirniku);                        
3. Synchroniczny silnik reluktancyjny jest silnikiem synchronicznym i nie występuje w nim poślizg.
Silnik asynchroniczny Uzwojenie klatki wiewiórki
Silnik synchroniczny Magnesy trwałe
Jeśli masz jakieś sugestie dotyczące tej strony, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].

You may also like