- Dom
- Innowacje badawczo-rozwojowe
- Wielki przełom w sterowaniu elektrycznym silnikiem synchronicznym VEICHI w pętli otwartej
Różne polityki i działania przyjazne dla środowiska i oszczędzania energii stały się dominującym trendem rozwoju cywilizacji. W odniesieniu do korzyści społecznych wynikających z oszczędzania energii silników o wysokiej wydajności, nasz kraj zaproponował narzucenie silników o wysokiej wydajności w ramach polityki. Wraz z inicjatywami dotyczącymi oszczędzania energii i ochrony środowiska oraz udoskonalaniem poziomu przemysłowego, szybko pojawiają się wysokowydajne silniki synchroniczne, które na bieżąco zastępują istniejące silniki o niskiej sprawności i stopniowo stają się głównym źródłem energii dla urządzeń napędowych. Wysokowydajne silniki synchroniczne zyskują na popularności w wielu gałęziach przemysłu, takich jak sprężarki powietrza, jednostki pompujące na polach naftowych, sprzęt tekstylny, sprzęt górniczy itp.
Chińska etykieta efektywności energetycznej
VEICHI Electric bierze pod uwagę wymagania rozwojowe branży sterowania przemysłowego i stale wprowadza nowe produkty. Nowo wprowadzony na rynek przemiennik częstotliwości AC300 integruje sterowanie silnikiem synchronicznym w pętli otwartej i zamkniętej, ponieważ został zmodernizowany w porównaniu z wydajnością sterowania VF, sterowania wektorowego silnika asynchronicznego w pętli otwartej/zamkniętej. To sprawia, że przemiennik częstotliwości serii AC300 jest produktem specjalnym, który łączy w sobie wiele elementów sterujących, przede wszystkim wśród głównych marek krajowych.
Technologia bezpośredniego napędu silników synchronicznych w kopalniach węgla (instalacja enkodera jest trudna i niełatwa w utrzymaniu w środowisku kopalnianym
W przypadku sterowania silnikiem synchronicznym w pętli zamkniętej parametry momentu rozruchowego przy sterowaniu w pętli zamkniętej nie byłyby świetne, gdyby konwencjonalny enkoder fotoelektryczny miał mniejszą liczbę punktów. Stosowanie precyzyjnych koderów jest niezwykle kosztowne, a układ dekodujący towarzyszącego urządzenia napędowego jest również bardzo drogi. Wiele czynników spowodowało, że sterowanie silnikami synchronicznymi w pętli zamkniętej jest ograniczone. Dzięki ciągłym przełomom technologicznym firma VEICHI ostatecznie rozwiązała ten problem, stosując metodę wstrzykiwania sygnału o wysokiej częstotliwości.
Porównanie wtrysku napięcia o wysokiej częstotliwości przed i po przeciążeniu silnika
W warunkach dużego obciążenia prędkość urządzenia jest bardzo niska i konwencjonalny napęd synchroniczny nie może zostać uruchomiony w trybie sterowania w pętli otwartej. Przetwornica częstotliwości VEICHI AC300 podaje napięcie o wysokiej częstotliwości podczas pracy w pętli otwartej, aby uzyskać efekt sterowania w pętli zamkniętej. Firma VEICHI Electric przezwyciężyła tę trudność i uzyskała sterowanie silnikiem synchronicznym w otwartej pętli z 200% wyjściowym momentem obrotowym przy 0 Hz. VEICHI Electric jest także pierwszą firmą w krajowej branży falowników, która uogólniła tę technologię i osiągnęła międzynarodowy poziom zaawansowany.
Oszczędność energii dla społeczeństwa, oszczędność kosztów dla klientów i ułatwianie użytkowania to siła napędowa przełomu VEICHI w technologii elektrycznej. Będziemy nadal rozwijać się i zapewniać klientom lepsze produkty.
[Uwaga: SPM: silnik synchroniczny z magnesami trwałymi do montażu powierzchniowego i stosunkowo prosta konstrukcja; IPM: wbudowana synchronizacja z magnesami trwałymi, a struktury są stosunkowo złożone, ale mają lepszą wydajność i funkcjonalność. SPM wykorzystuje wtrysk wysokiej częstotliwości, aby uzyskać kontrolę w pętli zamkniętej, która jest w rzeczywistości trudniejsza (ponieważ częstotliwość występowania bieguna głównego wynosi <10%), IPM z metodą wtrysku wysokiej częstotliwości działa bardzo dobrze.]